slide-administratiekantoor-pittens-best-3

Historie

Over Pittens & Partners

Peter Pittens nam in 1999 het administratiekantoor over van zijn toenmalige werkgever die van zijn pensioen ging genieten. Na een aantal jaren alleen te hebben gewerkt groeide het klantenbestand zodanig dat Peters vrouw Karin eerst parttime en vanaf 2001 fulltime in het bedrijf meewerkt. Peter en Karin hebben daarnaast een aantal fijne medewerkers waarmee ze een hecht team vormen. De keus voor een klein team is heel bewust genomen, hierdoor blijft het contact met de klanten persoonlijk en dat is één van de belangrijkste speerpunten van Pittens & Partners.

Uitgebreide kennis voor optimale dienstverlening

Bij Pittens & Partners is uw administratie in ervaren handen. Peter en Karin hebben beiden de studie bedrijfseconomie aan de HEAO afgerond. Peter is daarnaast afgestudeerd accountant en Karin heeft de opleiding tot belastingadviseur succesvol afgerond. Omdat de wet- en regelgeving omtrent belastingen regelmatig wijzigt volgen Peter en Karin regelmatig bijscholing om op de hoogte te blijven van alle nieuwe ontwikkelingen. Het kantoor is aangesloten bij de beroepsorganistie Register Belastingadviseurs (RB) als erkend RB kantoor.

 

Heeft u een vraag? Neem contact met ons op.